عضو خبرگان رهبری:سرنوشت انتخابات به دست مردم رقم خواهد خورد
نوشته شده توسط : abbuse

آیت الله سیدعلی اكبر قرشی روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: استكبار جهانی از نخستین روزهای كلید خوردن انتخابات سعی كرده است با ایجاد شبه در سلامت انتخابات ایران، حضور مردم در پای صندوق های رای كم رنگ شود، حال آنكه انتخابات در جمهوری اسلامی شفاف تر و مردمی از همه كشورهای جهان است.

وی تاكید كرد: در تمام انتخاباتی كه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران برگزار شده خود مردم، مجری و ناظر انتخابات بوده و از نزدیك بر اعمال رفتار عوامل انتخابات نظارت كرده اند.

قرشی با عنوان اینكه دشمنان برای برهم زدن نظم و امنیت انتخابات آینده مجلس برنامه ریزی می كنند اظهار داشت: برخی گروه ها به دنبال بازسازی فتنه 88 هستند و تلاش می كنند با یاری گرفتن از عوامل داخلی دست به توطئه های مختلفی بزنند ولی باید بدانند مردم ایران هوشیار تر از آن هستند كه فرصتی به دشمنان بدهند.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد : برخلاف تصورات شوم دشمنان ایران اسلامی یكبار دیگر با نظم و آرامش در پای صندوق های رای حضور یافته و حماسه دیگری خلق خواهند كرد .

آیت الله قرشی خاطرنشان كرد: حضور پرشور مردم در 22 بهمن باید درس عبرتی برای بیگانگان باشد آنها با نگاهی دقیق به این حماسه باید بدانند مردم ایران با تبعیت از آرمان های امام راحل هرگز اجازه دخالت به دشمنان نخواهند داد.

عضو خبرگان رهبری از كاندیداها خواست با رعایت تقوای انتخاباتی و رعایت اصول مقدس نظام جمهوری اسلامی تلاش كنند فضای سالمی برای انتخابات فراهم كنند و نگذارند جهان سلطه از فرصت ها به نفع خود استفاده كند.

آیت الله قرشی انتخابات آینده را تبلور غیرت دینی و استكبار ستیزی ملت ایران خواند.

8135/583/ 1645





:: برچسب‌ها: نور ,
:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: